• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Flyff

Status
Niet open voor verdere reacties.

davyreitsma

->Master
Lid geworden
10 mei 2005
Berichten
1.026
Waarderingsscore
6
Hey

Ik zit al supper lang op deze game te wachten.
http://flyff.gpotato.com/
De game is pas sinds gisteren gestart.

De game is een soort roseon, Knight online.
Ik vindt het een supper game.

Het doel is gewoon zo hoog mogelijk lvl komen. Goede job hebben en veel geld. En quest doen :p.

Wie deze game gaat spelen. Ik heet Noss in de game.

Greetz davy
 
Hmmm, ik heb eens ff gekeken. Veel informatie is te vinden op www.flyffworld.com
Zodra mijn pc het weer doet, dan ga ik dit spel ff downen en spelen, lijkt erg veel op KO.
Zodra ik het speel, zal ik je mijn naam wel ff doorgeven, ik denk dat deze zoals altijd Sethra (female) of Ronox (male) wordt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Edit

KIJK VOOR MIJN CHAR NAAR DE NIEUWSTE POSTS! HIER STAAN SCREENSHOTS VAN MIJN OUDE CHARACTERS!! DUS GA NAAR DE LAATSTE PAGINA VOOR DE MEEST RECENTE BERICHTEN!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wacht al heel lang op crashday, maargoed, is niet zo'n soort spel
 
Ik ben het nu aan het downloade.. heb account geregistreerd trouwens!

KIJK VOOR MIJN CHAR NAAR DE NIEUWSTE POSTS! HIER STAAN SCREENSHOTS VAN MIJN OUDE CHARACTERS!! DUS GA NAAR DE LAATSTE PAGINA VOOR DE MEEST RECENTE BERICHTEN!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is het gratis? ik kan het niet vinden op de site namelijk..
 
Heej Ik Downlaod het nu...:) Ga nu ff kijken hoe alles werd...
:clapping: .....Hoop Dat Het Mooi Is....:clapping:
 
Ik heb het net geinstalleerd enzo, blijkt dat ze de server hebben platgelegt, omdat Town was gehackt en de hackers 8MIL hadden geript!

Kan ik het nog niet testen, omg, morgen dan maar..

KIJK VOOR MIJN CHAR NAAR DE NIEUWSTE POSTS! HIER STAAN SCREENSHOTS VAN MIJN OUDE CHARACTERS!! DUS GA NAAR DE LAATSTE PAGINA VOOR DE MEEST RECENTE BERICHTEN!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lol, servers doen het weer, ik snap het nog niet helemaal maar ik ben al level 2 hahaha!

KIJK VOOR MIJN CHAR NAAR DE NIEUWSTE POSTS! HIER STAAN SCREENSHOTS VAN MIJN OUDE CHARACTERS!! DUS GA NAAR DE LAATSTE PAGINA VOOR DE MEEST RECENTE BERICHTEN!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hahaha. Komt omdat ze servers laast van die chinezen naar america verhuist hebben. Dus dit zal denk ik nog wel vaker gebeuren. Maar als je deze game vet vindt moet je deze ook is proberen. Roseon. En dan de americaanse verzie hebben de europeese is niet gratis :p.

P.s. Srry voor al die typfouten :p.

Greetz davy
 
Hej, ik doe dat fluff ook ben level 7
Ik zag somigge mensen vliegen op een board dat ag er wel vet uit
 
Ik kom niet eens monsters tegen ????
 
Er zijn heel veel monsters gewoon uit de stad gaan....... dan kom je dur genoeg tegen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan