• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

MSN 81000314 bij MSN 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timonneke

Vaak hier
Lid geworden
26 jul 2004
Berichten
729
Waarderingsscore
0
Heeeeeeey iedereen,

Al vele maanden gebruik in MSN 7.0 polygamy. Ik kon daarmee tot op heden altijd met meerdere e-mailadressen op MSN inloggen. Super handig dus. Sinds vandaag pakt MSN echter n e-mailadres niet meer (alle andere blijven het doen). De melding hierbij is:

"Het aanmelden bij Messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw. 81000314."

Aangezien andere e-mailadressen het wel gewoon doen, vind ik dit redelijk vreemd. Weet iemand hoe dit komt, of hoe ik dit kan oplossen?


Super bedankt!!!
 
probleempje met de msn server denk ik,

je kan proberen om op een andere pc waar polygami niet ingeschakeld is of die account werkt maar ik ga ervanuit dat dat niet zo is, ik heb zelf ook dezelfde patch op mn msn hier en heb geen problemen, even afwachten, zal vanzelf weer overgaan denk ik.
 
Ik heb op de chat regelmatig te horen gekregen dat niemand op MSN kon.
Hierdoor heb ik contact gezocht met MSN en die vertelden mij dat ze aan het updaten zijn.
Hierdoor kunnen bepaalde services raar reageren en dus ook niet werken.
Mocht het programma niet meer doen, dan opnieuw een instal en dan zou hij weer moeten werken.

Dat is dus volgens een medewerker.

Weet niet of je er iets aan hebt, hoop dat het allemaal lukt
 
Ik heb het ook!! Gisteren kwam ik erachter ik dacht foutje in MSN dus he, vandaag nog steeds!
Ik heb net de email van een vriend geprobeerd op dezelfde PC en hij kan wel inloggen..
Ben ik geblokkeerd bij msn ofzo?
 
ik heb ff gekeken op internet en kwam na wat zoeken op een site die een eventuele oplossing aandroeg.

Hieronder een copie van de oplossing plus de link naar die site toe:

Fix this error / possible solution

  • This error usually occurs because there are problems on the MSN Messenger servers. Check the .NET Messenger Service status to see if this is the case. If there are problems, wait until they are over and do not try to fix anything on your computer.<LI class=ads>
    imp.gif
  • It can also be the case that one of the .dll files MSN Messenger needs is not properly registered. Registering a .dll file will allow Windows to locate the file when MSN Messenger needs it.
    To resolve it, you can download this file and run it (double-click the downloaded file). It will register all .dll files required by MSN Messenger.
If you prefer, you can also type the following command yourself to register the missing dll file that causes this error

First open a run window by clicking start, then run. Now, type the following command and press enter:
regsvr32 softpub.dll


De link:
http://www.msn-problems.com/solve-msn-messenger-problem/sign-in/msn-7/msn-messenger-sign-in-81000314.php

:clapping: :acurate: :anglenot: ;)
 
Ook ik ben een gebruiker waar het probleem zich voordoet dat ik niet kan inloggen op MSN.
Ik heb meerdere PC's met verschillende configuratie's ter beschikking en kan nergens inloggen op MSN onder mijn naam.

Soms werkt dan webmessenger ( http:\\webmessenger.msn.com ) dan nog wel normaal. Helaas kan ik ook daar niet inloggen.
:(
Daarmij staat het voor mij vast dat het geen probleem van de gebruiker is maar een MSN-server.
:acurate:
 
Duistere koek.. hier doet mn MSN hetweer.... :)

Tis dus probleem van MSN, dat na paar dagen vanzelf oplost... (als het goed is)..


Succes ermee allemaal!!!
 
ik heb hetzelfde
ik heb 2 accounts
een hotmail account en een gmail account
voorheen kon ik altijd met mn gmail inloggen maar sinds gister niet meer
nu moet ik dus verplicht met mn hotmail account inloggen
en ik krijg dezelfde melding als de eerste post

en ik heb ook een 2e pc en daar heb ik t ook geprobeert maar daar kan ik ook alleen maar met mn hotmail account inloggen
 
Rev0lution zei:
ik heb hetzelfde
ik heb 2 accounts
een hotmail account en een gmail account
voorheen kon ik altijd met mn gmail inloggen maar sinds gister niet meer
nu moet ik dus verplicht met mn hotmail account inloggen
en ik krijg dezelfde melding als de eerste post

en ik heb ook een 2e pc en daar heb ik t ook geprobeert maar daar kan ik ook alleen maar met mn hotmail account inloggen

stuur vannaaf ff je gegevens door kijk ik ff bij mij thuis;)
 
Rev0lution zei:
prima
moet je geen fear gaan spelen;)

nee nee:p ben er maar heel ff hoor denk ik,, en anders doe ik het vannacht wel ff en stuur ik je wel een mailtje als het gelukt is....
 
Rev0lution zei:
whahahah
komt goed
check je prive berichten;)

is goed en niet zo chatten;) is niet echt de bedoeling:p
 
A. Wel een heel erg grote bump....
B. Er bestaat een MSN forum (denk niet dat het in overtreding van het reglement is om dit te noemen toch? Zo ja...dan hoor ik het wel...aangezien dit forum speciaal voor MSN is) waar dit op staat http://www.msgforum.nl/showthread.php?tid=700

Hoop dat je je probleem kunt verhelpen hiermee!
 
Ik heb ook het probleem .. alleen ik heb het bij Windows Live Messenger .. eerst heb ik heel vaak de fout 80004005 gehad.. maar ik weet hoe ik die moet oplossen .. mar ik kan met mijn emailadres bij geen een msn aanmelden .. iig .. niet bij windows live messenger .. niet op gewoon windows messenger .. niet op www.e-buddy.com .. ik zal zo nog ff webmessenger.msn.com proberen .. maar dat doet t denk ik ook niet .. ik vind t erg vervelend .. kan plz iemand mij helpen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan