• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wat voor sport doe jij?

G-F

Heel veel posts
Lid geworden
10 dec 2004
Berichten
15.210
Waarderingsscore
368
Hey,

Ik heb zo mijn vragen :p
Wat voor sport doe jij? of helemaal geen sport?

Ik doe Voetbal als sport :)
En Trampoline springen doe ik ook wel graag ^_^
 
Met voetbal 2 of 3 x per week :) ligt eraan of we een belangrijke wedstrijd hebben :)

En zaterdags wedstrijd

En met Trampoline springe.. doe ik voor de lol in dorst ong 15 min fietse
als ik zin en tijd heb bijna elke dag :) vandaag nog geweest
 
Geen :blush: ;)

Jaaaren geleden wel getennist, maar laatste jaren niet meer.....
Is typen/internetten ook een sport? :rolleyes: :p
 
Vroeger toen ik klein was (+/- 12 jaar) heb ik gevoetbald.
Toen ik iets ouder was, handboogschieten, en toen ik nog wat ouder was heb ik fitness gedaan.
Nu doe ik alleen nog denksport (cryptogrammen, wiskundige raadsels, schaken en nog tal van deze "sporten");)
 
Joof zei:
betekent dit, dat je aan ballet doet;) :cool:
Ghehehe :p :lol: :D



Ik doe aan voetbal, laatste jaar weinig (door omstandigheden), maar normaal gesproken 2x in de week trainen en dan nog 1 wedstrijd op de zaterdag.

's Zomers zwem ik ook nog wel veel, kan hier voor mijn huis zo het water in springen, dus als het warm is lig ik er zo in :p
 
Nou heb jaren gevoetbald, maar hier ben ik al 4 jaar geleden mee gestopt. Ik heb vroeger ook bij een teakwondo vereniging gezeten, dit heb ook jaren gedaan....ik had een half rode band. (na rood komt zwart al :shout:)

En nu heb ik nog maar 1 hobbie: dat is muziek maken in de fanfare:clapping:
 
*
Was denkk NaNo met skaten die je wilt bedoelen, zodiac :p

~~~~~~~~~~~~

Bij mij is de laatste tijd van sport wat aan het verminderen, maar komt ms wel weer verandering in binnenkort

Vroeger voetbal en gym (turnkring, soort algemeen turnen, toestelturnen,..) 'n paar keer/week, en zwemmen

Nu vnl fitness (meestal samen met mn beste vriendin) --> spinning
Best wel lekker vermoeiend, je zou dat zo niet zeggen,tot je het eens een keer doet, wij waren ook meteen begonnen met de hard-spinning les, omdat wel eerst zoiets hadden van "bwa wat kan daar nu aan zijn, wat fieten op muziek en wat oefeningetjes doen lol", ... maar amai die eerste keren, 3 dagen later nog stijf :p dat werd snel verkort tot 1x in de week ipv de geplande 2x + 1x B-B-B in de week :lol: )
Als ik alleen ga dan doe ik wel liever de gewichthef-toestellen ed eens :p )


Fietsen

Soms zwemmen, maar doe ik alleen graag buiten (buitenzwembad op vakantie, bergsee, zee, ..)

Verder ben ik nogal veel te laat en moet voortdurend lopen om dit nog te halen, crossen om dat nog net op tijd te halen :p

Balsporten vindk wel ontzettend leuk verder,
En zo van die avonturentochten in de Ardennen, met vanalles wat :rolleyes:
Karting ook, maar valt niet onder sport zeker :rolleyes: en is helaas maar zelden

En in de vakantie op reis bergtochten/bergbeklimmen :p
 
Joof zei:
betekent dit, dat je aan ballet doet;) :cool:

nee joh :p dit betekend dat ik aan Cheerleaders kijken doe ;) :p
 
Game-freak zei:
nee joh :p dit betekend dat ik aan Cheerleaders kijken doe ;) :p
Ghehehe :p :lol: :lol:


Valt traplopen ook onder sporten? Kzit hier op de 1e verdieping en loop/ren dagelijks een keer of 50 de trap op en af :yu:
 
Ik doe aan : Kiten Ennnuuhh Kitesurfen en binnenkort ook Kickboxen :D:D
 
Ik zal er om proberen te denken niet meer in deze draad te kijken want alleen al van die verhalen word ik veel te moe.

;)
 
ik doe euh.. eigelijk helemaal niks.. heb wel 6 jaar aan jazzballet gedaan maar da werd ook saai op een gegeven moment.. dus ach.. sindsdien ben ik verslaafd aan computeren.. :D maarre ik vind naar school fietsen ook een zeer actieve bezigheid (voor mijn doen dan :p) ....... oja ik ga 1 of 2 keer in t jaar ook nog wel eens bodypumpen :)
 
*Kingpin* zei:
Karting ook, maar valt niet onder sport zeker :rolleyes: en is helaas maar zelden
Die paar keer dat ik dat gedaan heb, voelde ik het toch behoorlijk in m'n armen. Wel ontzettend cool om te doen!

Ik heb 7 jaar lang getafeltennist en geniet tegenwoordig van de Limburgse heuvels op de fiets (lees: zit als een gek te trappen om er tegenop te komen). Verder enkele keren per week wat @home fitness.

Rennen voor bus of trein ben ik mee opgehouden, dat konden m'n zenuwen niet aan. ;)

Btw Didi, wat is bodypumpen? Heeft hopelijk toch niets met anabolen te maken, he? :p
 
Sinds 2 weken weer een beetje in de sportschool in de gewichten hangen (na 2 jaar gestopt te zijn) valt weer vies tegen :(
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan