• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Battlefield: wat kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickvw

Vaak hier
Lid geworden
17 aug 2004
Berichten
972
Waarderingsscore
3
Wat zou ik kopen ,wat is een aanrader, wat is het nieuwst : Battlefield 1942 of Battlefield Vietnam...

Kan iemand helpen????

MVG :)
 
hmm..ik zou alleen kopen als je goede pc hebt. Anders is er niet mee te spelen. Dan heb je trouwens nog niets aan vietnam, omdat je er toch niet optimaal van kan genieten.
 
Doom schijnt erg goed te zijn, verder vondt ik beide speleln wel leuk om te spelen een keertje.
 
Weet niet, ik heb het niet zo voor DOOM3.
Naar mijn mening is het nogal overdreven. <_<
 
Hey bedankt maar ik ben eigenlijk van mening veranderd ik heb in de winkel command and conquer:battlepack gezien voor 22 euro ...

Een aanrader of niet... (zijn er nog goede platformgames)

Trouwens ik kan battlefield niet spelen want ik heb Geforce 4 MX (met een MX gaat het niet spijtig genoeg)

MVG Nickvw
 
Originally posted by p-j c@01-09-2004, 12:31:33
Weet niet, ik heb het niet zo voor DOOM3.
Naar mijn mening is het nogal overdreven. <_<
JE hebt het helemaal juist naar mijn mening het is te overdreven!!!


MVG Nickvw
 
Ik heb eens nagekeken en op internet wordt hij voor 28 euro aangeboden, dus wat dat betreft doe je een goede zaak ! :D
+ je hebt 5 spellen in n en als je een fan bent van het genre is het wel een aanrader denk ik. :)

Hier heb je nog enkele andere goede strategische platformgames
-Ground Control II
-Commandos 3
-Homeworld II (is wel niet gemakkelijk)
-Warcraft III
-Rise of Nations
-Age of Mythology
-Port Royale
-Cossacks (vind ik persoonlijk wel goed )
 
Ik wacht op Grand Theft Auto San Andreas, maar voor de pc duurt dat nog wel tot 2005. Das wel balen.

Grand Theft Auto San Andreas

Ben echt fan van dit soort spellen, gewoon veel vrijheid en gewoon alles kunnen doen wat je wilt.
 
Ben echt fan van dit soort spellen, gewoon veel vrijheid en gewoon alles kunnen doen wat je wilt.

Ik ook !
ben helemaal weg van Vice City. :D
 
Ben echt fan van dit soort spellen, gewoon veel vrijheid en gewoon alles kunnen doen wat je wilt

Echt het is een van 'DE' spellen op de markt gewoon de top !
Ik ben ook een zeer grote fan van GTA en co , hopelij kan ik het spelen want met mijn Geforce 4 MX 3D kaart heb ik daar toch maar mijn twijfels over!!

De laatste nieuwe spellen worden aangeraden op NIET met MX te spelen ,meestal gaat het dan ook niet , echt balen !!!! Niet???


MVG Nickvw
 
Ik heb eens nageken en ik heb ook een Nvidia geforce 2 MX.
Maar ik kan wel alle recente spelletjes spelen. :)

(Ligt dat aan het feit dat er bij mij een 2 achterstaat ? Want ik heb geen verstand van grafische kaarten. :(

Zou er mij mss ook iemand kunnen vertellen of die kaart nog sterk genoeg is, ze is al 4-5 jaar oud.)
 
jah maar bij die command en conquer battlepack had je meer.

Volgens mij:
Tiberian Sun
Tiberian Sun 2
Red Alert
Red Alert 2
Yuri's Revenge
Renegade.

Verbeter me als ik het niet goed heb.
 
misschien dat er 1 of 2 van die games niet in zitten, maar ik noemde dat lijstje zo ff vanuit het hoofd op.


-------------------Edit-------------------

Ik heb het ff voor je opgezocht, en dit zit erin:

Tiberian Sun
Tiberian Sun - Firestorm
Red Alert 2
Red Alert 2 - Yuri's Revenge
Renegade.
 
Thx all !!!

Heb hem gekocht!!!Voor 22 euro..

Goed game pack een aanrader!!!

Nickvw
 
en ik............................................................................................................................................................................................volg niet met al die getallen en letters
:mellow: :huh: <_< :wacko:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan